מדוע חשוב להשקיע במוצרי פרסום ממותגים ובמועדון לקוחות?
יותר ויותר חברות במשק מבינות את הכוח של מוצרי פרסום ממותגים עם לוגו החברה ומשקיעים בניהול מועדון לקוחות מקצועי. מדוע זה חשוב ואיך הדבר תורם לחברות השונות?
אחת ההוצאות הגדולות של עסק היא שיווק. על מנת להגדיל את כמות הלקוחות והמכירות שלכם, אתם חייבים לפרסם את העסק שלכם באמצעים שונים כמו פרסום בטלוויזיה, בעיתון, ברדיו וכמובן בדיגיטל. דרך נוספת לקדם את העסק שלכם היא באמצעות שימוש במוצרי פרסום וקידום מכירות הנושאים את הלוגו של החברה שלכם. מוצרים אלו שימושים מאוד ובכל פעם שלקוח משתמש בהם הם מהווים מעין שגריר פרסום. לקוחות פוטנציאליים הנחשפים למוצר נחשפים גם למותג שלכם, דבר שיתרום מאוד להצלחת העסק שלכם. מומלץ להעניק את מוצרי הפרסום הממותגים כמתנה ללקוחות, ולהקפיד על בחירת המוצרים כך שיתאימו לאופי של העסק שלכם.
אילו מוצרי פרסום ממותגים קיימים בשוק?
חברות לשיווק מוצרי פרסום ומוצרי קידום מכירות, מציעות לכם מגוון רחב של מוצרים שונים עליהם ניתן להדפיס או לרקום את הלוגו של החברה שלכם. ניתן לרכוש מוצרי נייר ממותגים כמו פנקסים, מחברות, קופסאות טישו, ממתקים ממותגים כמו גלילי סוכריות, חפיסות שוקולד, קופסאות מסטיקים, סוכריות בקופסאות פח, סוכריות תיק תק, סוכריות על מקל, מוצרי טכנולוגיה ממותגים כמו סוללות גיבוי לטלפונים הניידים, אוזניות רגילות ובלוטוס, רמקולים ודיסק און קי, מוצרים למשרד כמו שעוני קיר, מכתביות ועטים, מוצרים לרכב כמו כיסויי רכב ומעמד לטלפון הנייד, מוצרי טיולים וקמפינג ממותגים כמו בקבוקי ספורט, תיקי גב וצידניות, ומוצרי טקסטיל כמו מגבות, חולצות וכובעים.
מדוע חשוב להשקיע במועדון לקוחות?
לצד הענקת מוצרי פרסום ללקוחות החברה שלכם, מומלץ מאוד להשקיע בניהול מועדון לקוחות. מועדוני לקוחות יוצרים הזדהות של הלקוחות עם החברה שלכם, ומעניקים להם תחושת חשיבות וייחודיות רבה יותר לעומת לקוחות אחרים שאינם חברים במועדון. באמצעות מועדון לקוחות, ניתן לעקוב אחר הרגלי הצריכה של הלקוחות שלכם, לזהות דפוסים של קניות ולהתנהל כך שתוכלו לשמר לקוחות קיימים ולצרף לקוחות חדשים. תוכלו לעודד את הלקוחות שלכם לבצע רכישות על ידי מתן הטבות ומבצעים בחגים, ימי קניות בינלאומיים כמו בלאק פריידי ושופינג IL וימי הולדת. מומלץ להעניק הטבות מסוימות באופן בלעדי ללקוחות המועדון, על מנת לעודד לקוחות נוספים להצטרף אליו. מעבר לכך, בעת ההרשמה למועדון הלקוח מוסר פרטי קשר כמו טלפון ומייל. כך שתוכלו לשלוח ניוזלטר או סמס עם פרטים על מבצעים או מידע על מוצרים חדשים. כך המועדון יתרום רבות לקידום החברה שלכם.